مصاحبه با مریم بابازاده
۱۳ دی، ۱۴۰۱
گزارش کارگاه “فیگما برای دولوپرها”
۸ بهمن، ۱۴۰۱
کارگاه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

کارگاه آشنایی با دیجیتال مارکتینگ مدرسه برنامه‌نویسی کاریار در تاریخ ٢۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

هدف این کارگاه  آشنایی مهارت‌‌آموزان با کاربرد دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز با توجه به رشد تکنولوژی بود که در مدت ۲ ساعت در سامانه آموزشی کاریار و به صورت آنلاین  تشکیل شد.

با توجه به چالش‌های دنیای معاصر و تاثیر تبلیغات در آن برگزاری این کارگاه برای تیم کاریار بسیار اهمیت داشت.

در این کارگاه مباحثی چون آشنایی با محیط‌های سنجش رفتار کاربر، کاربرد سئو در دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات صحیح در بستر موتورهای جست‌وجوگر، نحوه تعامل با کاربر و اتومیشن و روان‌شناسی رفتار کاربر تدریس شد.

آقای حسین ابریشمی، کارشناس مارکتینگ اتوماسیون شرکت دیوار و از مدرسان داوطلب کاریار تدریس این کارگاه را بر عهده داشتند و ۱۴ نفر از مهارت‌آموزان دوره برنامه‌نویسی، تحلیل‌داده، طراحی‌وب و امور اداری کاریار در آن شرکت کردند.

این جلسه با پاسخ به سوالات مهارت‌آموزان در خصوص مباحث جلسه به پایان رسید.

همچنین بخوانید:

کپی رایت 2023  © کاریار _ تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است