در دورهی تکنیک و اصول مرکز تماس کاریار چه خبره؟
حتما برای شما هم پیش اومده که به خدمات یک کسب و کار اعتراض داشتید و برای همین با مرکز تماس اون سازمان تماس گرفتید. حتما شما هم تجربهی این رو داشتید که با پاسخگویی درست و دقیق یک کارشناس مرکز تماس، بیشتر از قبل به اون سازمان علاقهمند شدید و یا برعکس، پاسخگویی نامناسب یک کارشناس مرکز تماس باعث شده تا همیشه حس بدی نسبت به اون سازمان پیدا کنید.
ما فکر میکنیم کارشناس مرکز تماس، یکی از کلیدیترین اعضای یک سازمان و در واقع ویترین فعالیتهای یک کسب و کاره.
برای همین هم شرکتهای معتبر، با دقت و وسواس بالایی کارشناسان مرکز تماس رو انتخاب میکنند. فردی که به سراغ این موقعیت شغلی میره، باید در کنار مهارتهای فنی، از نظر ذهنی هم آموزش دیده باشه و تخصص بالایی داشته باشه.
دورهی تکنیک و اصول مرکز تماس از دل همین دغدغهها بیرون اومده. این دوره شما رو برای ورود حرفهای به مراکز تماس و کسب و کارهای معتبر آماده میکنه و فرصتیه تا از طریق اون وارد این دنیای هیجان انگیز بشین.
دورهی تکنیک و اصول مرکز تماس از چه بخشهایی تشکیل شده؟
پیشنیاز ورود به این دوره آشنایی اولیه با اصول و مبانی کار با کامپیوتره. مدت زمان این دوره ۳۶ ساعته
این دوره چه مزیتی نسبت به سایر دورههای مشابه داره؟
ما در کاریار بر آموزش منحصربهفرد و اختصاصی تاکید میکنیم. یعنی برامون مهمه که هر مهارتآموز در کنار آموزش فنی مفاهیم، از جلسات منتورشیپ و حل تمرین هم استفاده کنه و مسیر خودش رو برای رسیدن به بازار کار طی کنه. حتی اینجا هم کار ما با مهارتآموزان تموم نمیشه و سرفصلهای دورههای کاریار جوری طراحی شدند که علاوه بر ورود به بازار کار، تجربهی حرفهای و مثبتی هم از ادامهی همکاری داشته باشید.
با شرکت در این دوره در چه شغلهایی میشه فعالیت کرد؟
واقعیت اینه آموزشهای این دوره برای هر کس که میخواد با کامپیوتر کار کنه و برای ارتباطات روزمره لازمه. اما اگر بخوایم از عناوین شغلی که با آموزشهای این دوره میشه در اونها مشغول به کار شد بگیم، میشه به این موارد اشاره کرد: پشتیبانی مشتریان، کارشناس کال سنتر، کارشناس پشتیبانی و فروش مشتریان و …
آیا این دوره برای من مناسب است؟
این دوره برای کسانی مناسبه که میخوان دانش و مهارت خودشونرو در کار با کامپیوتر ارتقا بدن و به عنوان کارشناس مرکز تماس در حوزههای مختلف مشغول به کار بشن. بنابراین اگر به مشاغلی که گفتیم علاقه دارین و صبر و تعهد لازم رو برای گذراندن دوره و ورود به بازار کار دارین، این دوره برای شماست.
شرایط کلی برای ثبتنام در این دوره عبارتند از:
جدول زمانبندی
هزینهی دورهی اصول و تکنیکهای تماس
۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان | افراد واجد شرایط تا سقف ۹۰% بورسیه خواهند شد.
شرایط دریافت بورسیهی کاریار
متقاضیان معرفی شده از طرف موسسات نیکوکاری، معرفان و فعالان محلی و ساکنان مناطق کم برخوردار، واجد شرایط دریافت بورسیه کاریار تا سقف ۹۰% هستند.
برای ورود به دورهی اصول و تکنیکهای مرکز تماس میتونید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و در صورت تسلط بر سرفصلهای مبانی کامپیوتر وارد این دوره بشین.
فرایند پذیرش