دوره‌ی آموزش JavaScript

کاریار کالج | پاییز ۱۴۰۳

دوره‌ی JavaScript در کاریار دومین دوره‌ی مسیر آموزش و اشتغال فرانت‌اند است. برای شرکت در این دوره لازم است بر HTML_CSS تسلط داشته باشید. پس از گذراندن این دوره، وارد دوره‌ی پروژه‌محور React خواهید شد.

چرا JavaScript یاد بگیریم؟

  • پویایی وب‌سایت‌ها: با JavaScript می‌توانید وب‌سایت‌هایی ایجاد کنید که به صورت پویا با کاربر تعامل داشته باشند، مانند فرم‌های تعاملی، انیمیشن‌ها، و بازی‌های ساده.
  • کاربرد گسترده: JavaScript در توسعه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل (با فریمورک‌هایی مانند React Native)، توسعه بک‌اند (با Node.js)، و حتی توسعه بازی‌های کامپیوتری کاربرد دارد.
  • جامعه بزرگ: JavaScript یک جامعه بزرگ و فعال دارد. یعنی شما به راحتی می‌توانید به منابع، کتابخانه‌ها و فریمورک‌های متنوع دسترسی پیدا کنید.
  • یادگیری آسان: JavaScript نسبت به بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر ساده‌تر است و به همین دلیل یادگیری آن برای مبتدیان آسان‌تر است.

چرا دوره‌ی JavaScript کاریار را انتخاب کنیم؟

    • محتوای جامع و به‌روز: دوره‌های کاریار بر اساس آخرین استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده‌اند و تمام مباحث ضروری JavaScript را پوشش می‌دهند.
    • تمرکز بر یادگیری عملی: در این دوره‌ها، علاوه بر آموزش تئوری، پروژه‌های عملی متنوعی نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید مفاهیم یادگرفته شده را در عمل پیاده‌سازی کنید.
    • تیم حرفه‌ای و مجرب: مدرسان کاریار افرادی با تجربه و متخصص در حوزه برنامه‌نویسی هستند که به شما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن مفاهیم را درک کنید.
    • پشتیبانی قوی: در طول دوره، شما پشتیبانان آموزش شما را همراهی می‌کنند.
    • گواهینامه معتبر: پس از گذراندن دوره، گواهینامه معتبر کاریار به شما اعطا می‌شود که می‌تواند به شما در پیدا کردن شغل کمک کند.

مهلت ثبت نام تا ۱۰ آبان، شروع دوره از هفته‌ی سوم آبان

(دوره ۳ ماهه)

بسته‌های آموزشی کاریار

هر مهارت‌آموز با ثبت‌نام در هر یک دوره‌های آموزشی کاریار یک بسته‌ی آموزشی دریافت می‌کند که شامل موارد زیر است.

سوالات متداول مهارت آموزان

متقاضیان مستعد و توانمندی که شرایط لازم برای ثبت نام را دارند و از طرف موسسات نیکوکاری یا فعالان محلی معرفی شده یا ساکن مناطق کم برخوردار باشند، واجد شرایط دریافت بورسیه کاریار تا سقف ۹۵ درصد هستند. دیگر شرایط خاص به صورت موردی مورد بررسی قرار می گیرد.

مهارت آموز به صورت اخلاقی و در قالب مسئولیت اجتماعی،  موظف است:

  1. پس از ورود به کار و رسیدن به  درآمد طی اقساط حمایت از یک مهارت آموز جدید را آغاز کند.
  2. 30 ساعت کار داوطلبانه انجام دهد.

کاریار با ارائه آموزش‌هایی کاربردی، مهارت‌آموزان را توانمند کرده و برای آن‌ها ارتباطات لازم برای پیدا کردن شغل را فراهم می‌کند. همچنین به شما در آماده کردن رزومه و شرکت در مصاحبه شغلی کمک خواهد کرد، اما در نهایت این خود شما هستید که باید مراحل مصاحبه را با موفقیت طی کنید.

ارائه آموزش های کاربردی و تمرین محور ، ایجاد دسترسی به شبکه ارتباطی با متخصصان و مدیران ارشد حوزه تکنولوژی، طراحی مسیر اشتغال و دریافت مشاوره های تخصصی ، امکان استفاده از فرصت بورسیه

مراحل پذیرش در دوره های آموزشی کاریار:

  1. تکمیل فرم ثبت نام 
  2. آزمون ورودی
  3. تمرین تعیین سطح
  4. شرکت در رویداد پذیرش
  5. مصاحبه 
  6. تکمیل تعهدنامه و پرداخت شهریه 

ورود به هر مرحله مستلزم پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز مراحل قبلی است.

برای ثبت نام می توانید وارد لینک زیر شوید:

https://reg.kaaryar.ir/

خیر. در هر زمان تنها امکان ثبت نام در یک دوره آموزشی وجود دارد.

بله. کسانی که مراحل ثبت نام را با موفقیت پشت سر بگذارند و از بورسیه استفاده نکنند می توانند شهریه را طی 3 قسط پرداخت کنند.

کاریار با ارائه آموزش‌هایی کاربردی، مهارت‌آموزان را توانمند کرده و برای آن‌ها ارتباطات لازم برای پیدا کردن شغل را فراهم می‌کند. همچنین به شما در آماده کردن رزومه و شرکت در مصاحبه شغلی کمک خواهد کرد، اما در نهایت این خود شما هستید که باید مراحل مصاحبه را با موفقیت طی کنید.

خیر بعد از شروع دوره آموزشی و نهایی شدن ثبت نام، شما ملزم به اتمام دوره هستید و امکان تغییر دوره برای شما وجود ندارد.

بله، اگر دوره را نیمه تمام رها کنید، موظف به بازپرداخت تمام شهریه هستید.

کاریار تضمینی در زمینه تامین کامپیوتر به مهارت‌آموز نمی‌دهد، اما در صورت امکان یک لپ‌تاپ به صورت امانی تا پایان دوره آموزشی در اختیار مهارت‌آموز قرار خواهد داد.

شما برای شرکت در دوره‌های کاریار باید در جلسات آنلاین شرکت کنید و تمرین‌های کلاسی را انجام دهید، بنابراین به لپ تاپ یا کامپیوتر مجهز به دوربین نیاز دارید.

موسسه کاریار در دو فصل بهار و پاییز مهارت آموز می پذیرد. 

مراحل پذیرش مهارت آموزان: 

  1. تکمیل فرم ثبت نام اولیه ( لینک فرم  ثبت نام در زمان شروع ثبت نام دوره های آموزشی در وب سایت کاریار منتشر میشود و در اختیار رابطین کاریار در نهادهای مرتبط قرار می گیرد. )
  2.  شرکت در آزمون ورودی | انجام تمرین تعیین سطح( پاسخ های آزمون و تمرین تعیین سطح، توسط کارشناسان کاریار بررسی می شود و واجدین شرایط به کارگاه معارفه دعوت می شوند)
  3.  رویداد پذیرش کاریار ( این رویداد بین 2 تا 3 روز به صورت آنلاین و  با هدف سنجش میزان آمادگی مهارت آموزان برای ورود به دوره های آموزشی و بازار کار برگزار می شود و حضور مهارت آموزان در این رویداد یکی از شرایط پذیرش در دوره های آموزشی کاریار است.
  4. مصاحبه ( مهارت آموزان در این مرحله طی یک مصاحبه انفرادی با مشورت مشاوران کاریار شرایط ثبت نام خود را نهایی می کنند.
  5. امضای تعهدنامه، پرداخت شهریه و ثبت نام نهایی

بله، می‌توانید قوانین و مقررات کاریار برای مهارت‌آموزها را در بخش قوانین کاریار در منو مشاهده کنید.

کاریار در حال حاضر در حال برگزاری اولین دوره‌های آموزشی است و بعد از اتمام این دوره‌ها با توجه به نظر کارشناسان کاریار، امکان ثبت نام مهارت‌آموزها در دوره‌های پیشرفته تر وجود دارد.

دوره‌های آموزشی کاریار از سوی موسسه‌های آموزشی معتبر برگزار می‌شود و در پایان دوره و بعد از گذراندن آزمون نهایی، به مهارت‌آموزان گواهی معتبر اعطا می‌شود.

در حال حاضر رده سنی مهارت آموزان کاریار از ۱٧ تا ۳۰ سال است.

لوگوی کاریار

کاریار، مدرسه آنلاین برنامه‌نویسی متصل به بازار کار

آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه یکم ،شماره ۱۷، طبقه ۲

تلفن: ۰۲۱٨٨٨۴۲۶۹۳