برای انجام کارها در تیم به طور اثربخش داشتن مهارتهای نرم یا مهارتهای ارتباطی اهمیت بسیاری دارد؛ یکی از این مهارتها برقراری ارتباط سازنده است و بازخورد دادن بخش مهمی از یک ارتباط سازنده به شمار میآید.
از این رو کاریار همواره در کنار آموزشهای تخصصی، به آموزش مهارتهای ارتباطی میپردازد تا مهارتآموزان برای ورود به مسیر حرفهای هرچه بیشتر آماده شوند.
کارگاه “همه چیز دربارهی بازخورد دادن” با همین هدف روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد و نادیا عربشاهی کارشناس جذب استعدادهای فنی دیوار و از داوطلبان کاریار در این کارگاه تدریس کرد.
در این کارگاه واژهی فیدبک تعریف شد؛ انواع روشهای فیدبک دادن، چگونه فیدبک دادن و فیدبک گرفتن آموزش داده شد.
در این کارگاه ۴٨ نفر از مهارتآموزان با مشارکت بالا حضور داشتند و بخشهایی از کارگاه به پاسخ دادن به دغدغههای مخاطبان دربارهی بازخورد دادن اختصاص یافت.
۱۲ شهریور ۱۴۰۱
کپی رایت 2021 © کاریار _ تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است