سارا لطفا کمی از خودت برای ما بگو تا خواننده‌های مجله کاریار با تو بیشتر آشنا بشوند:

من ۲۱ ساله و دانشجوی ترم آخر مهندسی نرم افزار از دانشگاه فنی مراغه و بسیار علاقه‌مند به طراحی وب هستم و در شهر مراغه از استان آذربایجان شرقی زندگی می‎کنم.

اگر بخواهی یکی از مهمترین آرزوهایت، در زمینه حرفه‎ای و شغلی را به ما بگویی، آن چیست؟

یکی از آرزوهایی که از دوران هنرستان تا به حال داشته‌ام، این است که طراح وب باشم و در یک شرکت معتبر کار کنم. البته

دوست دارم تحصیلاتم را هم دنبال کنم و در یک دانشگاه خوب ادامه تحصیل بدهم.

فکر می‌کنی در این مسیر حرفه ای و شغلی چه چالشی بر سر راهت قرار داشته باشد؟

شهر ما شهر کوچکی است و در زمینه رشته تحصیلی من رشد چندانی نکرده است و کسانی که در این حوزه تحصیل کرده‌اند، برای کار به شهرهای بزرگتر مثل تبریز یا تهران می‎روند، فکر می کنم من هم مجبور به این کار باشم. اما اگر این امکان فراهم باشد که بتوانم در شهر خودم کار کنم، ترجیحم ماندن در همین‌جا است.

سارا کمی از علاقه‌مندی‌هایت به ما بگو، در اوقات فراغتت چه کارهایی انجام می‎دهی؟

 من وقت خالی زیادی ندارم و تمام روز مشغول کار به عنوان صندوقدار در یک رستوران و درگیر تحصیل هستم. اما اگر وقت خالی داشتم باشم، فیلم می بینم و به فیلم های اکشن علاقه‌مند هستم، می دانم شاید خیلی دخترانه نباشد ولی این فیلم ها را دوست دارم. همچنین به عکاسی و طبیعت‌گردی علاقه‌مند هستم. مطالعه هم می‏کنم و به کتاب‎های فلسفی علاقه دارم. کتابی که الان مشغول خواندن آن هستم، «دنیای سوفی» نوشته یاستین گاردر است.

لطفا از تجربه‎ات از کاریار بگو، آیا پیشنهاد یا انتقادی داری که بخواهی مطرح کنی؟

همه چیز از همان ابتدا خیلی خوب بوده و تجربه خیلی شیرینی برای من است. دوره آموزشی خیلی خوب است و وقتی کلاس را با دانشگاه مقایسه می کنم، هرگز اینقدر کاربردی و خوب مفاهیم را یاد نگرفته بودم و خوشحالم که کاریار این بستر را برای ما فراهم کرده است.